GENERELLE, FORHOLD, GENERELT, ISENKRAM, SERVICE

Utilfreds med service ved billetkøb

Flag 01-12-09 ~2 minutters læsning · 239 ord

Jeg maa indromme at jeg altid har vaeret meget tilfreds med tyrkiet eksperten service..

men det er jeg bestemt ikke mere.

efter at have bestilt billet til danmark one way ticket og bagefter fra danmark til tyrkiet.

da jeg 13 dage efter printer billetterne ud ser jeg ved et tilfaelde at de har skrevet fra antalya til billund paa dem begge.

og skriver for at hore om de kan aendre det.

jeg faar dog det svar at det kan de ikke jeg kan smide den ud og kobe en ny billet.

jeg siger billet prisen er den samme og har i ikke pladser den dag.

de svare at det har de da og at ja billet prisen er den samme

men en one way kan ikke aendres og havde det vaeret en retur havde der vaeret et gebyr paa 800 kr.

Men den service ville jeg ikke faa da det var one way…

men kunne smide billetten ud og var da saa velkommen til at bestille en ny og betale igen.

jeg svarede men er det meget svaert at skrive en ny billet og bare aendre navnet og skrive billund antalya i stedet for omvendt.

det var det jo saa ikke men de mente ikke de ville yde den service…

saa ja desvaerre jo storre selskaber jo mindre service…

desvaerre har elelrs som sagt for kun haft gode erfaringer med dem men de er hermed sluttet..

mvh fatima asanoglu

Skribentmail: