GENERELLE, FORHOLD, ØKONOMI, ADVOKATER, EJENDOMSMÆGLERE, IT, NYBYGGERI, SKØDER

BEDER OM HJÆLP - ER DER NOGEN SOM KAN SVARE - PÅ DE STILLEDE SPØRGESMÅL

Flag 02-07-07 ~2 minutters læsning · 255 ord

I Alanya og omegn, er der efterhånden starte mange nye Management/servicefirmaer op, som kan hjælpe med alt. Man kan købe flere løsninger, men mange af disse løsninger, er jo rent faktisk noget man selv kan klare og kan man det, er der en del penge at spare.

Jeg vil gerne slå helt fast, det ikke er nogen kritik, af de forskellige firmaer. Alle har nogle flotte hjemmesider, så det kan være svært at vælge det rigtige firma. Man kan jo godt som ny tilflytter, føle sig som Palle alene i verden.

Så her er nogle spørgsmål - jeg gerne vil have besvaret:

Kan man tage sin egen tolk med til notaren, selv om denne tolk ikke har nogen godkendelse.

Hvad er opsigelsen for en visevært?

Hvad er opsigelsen for et Management/servicefirma?

Hvor mange fuldmagter kan man Max. give til 1 person?

Hvad er et ISKAN og hvad er prisen for det i Alanya kommune?

Er det nemt at oprette en betalingsservice i en Bank?

I hvor mange år, skal bygmesteren give garanti for sit nybyggeri?

Har jeg ret i, at man kan tegne sine forsikringer i Banken?

Findes der i Alanya en advokat, med speciale i ejerlejligheder?

Kan man give fuldmagt, til en ejendomsmægler, så han kan afhendte sit skøde «Tapu» når det dukker op på et tidspunkt?

Jeg håber meget, at der vil komme nogle svar og kommentar, således at mange andre kan få glæde af de oplysninger der måtte komme.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Bent Sørensen

Telefon: 97 47 29 55

Skribentmail: