BOLIG, KVALITET, AKTIER, BÅDE, LEDELSE, LEJLIGHEDER, SERVICE

Hold da k… for en gang Mudderkastning

Flag 14-01-09 ~3 minutters læsning · 547 ord

Efter at have fulgt med i den heftige ”diskussion” omkring Servicefirmaer i Alanya, og da i særdeleshed Royal Home Service, føler jeg nu at det er på tide at komme med et indlæg inden denne ”diskussion” kører helt af sporet, og i yderste konsekvens kan have uheldige indflydelse på uskyldige personer.

Jeg (og forhåbentlig en masse andre) opfatter alle de ”angreb” på Royal Home Service som en ordentlig omgang mudderkastning, som ikke fører til noget som helst og langt hen af vejen udelukkende er påstand mod påstand.

Hvis vi almindelige læsere på dette forum aktivt skal kunne bruge de informationer der kommer frem, så venligst fremkom med brugbare informationer som vi virkelig kan bruge til noget.

Jeg finder det særdeles kritisabelt at personerne bag alle skriverierne ikke er mere konkrete, altså nøjagtigt beskriver problemstillingen, hvilket kompleks det drejer sig om, og ikke mindst hvem man er, så andre kan komme i forbindelse med skribenten. Der bliver slynget om sig med ord som trusler, terroriserende adfærd, uhæderlig og det der er værre,- til ingen gavn for nogen som helst. Det ville være rart at kunne komme i direkte kontakt med skribenten hvis der er noget man gerne vil have uddybet.

Mange af disse indlæg som er direkte angreb på Royal Home Service ”lugter” langt væk af konkurrerende virksomheds forsøg på at kapre kunder, og hvis det virkelig er tilfældet finder jeg det som en ganske usmagelig måde at gøre det på.

Jeg har været kunde hos Royal Home Service i snart 2 år, både med min egen lejlighed og komplekset som helhed, hvori jeg er en del af bestyrelsen. Jeg har i de 2 år aldrig oplevet noget som helst der tilnærmelsesvis kunne minde om uhærdelig optræden eller terroriserende adfærd fra Royal Home Service’s side. Jeg siger bestemt ikke at Royal Home Service er ufejlbarlige, for selvfølgelig laver de også fejl. Nævn blot ét firma som ikke har lavet fejl i Alanya.

Faktum er, at Royal Home Service, i alle de situationer hvor jeg personlig eller komplekset som helhed har haft brug for det, har løst opgaven på særdeles tilfredsstillende vis. Personalet hos Royal Home Service har altid været særdeles imødekommende, og Henrik Rosensten som person, har ligeledes altid været parat til at løse de problemstillinger vi har haft.

Hvis der virkelig er noget om snakken omkring Royal Home Service, vil jeg meget gerne modtage konkret dokumentation om dette på mail, ellers kan jeg virkelig ikke tage dette seriøst, og det håber jeg så sandelig heller ikke andre kan.

Til sidst vil jeg også gerne kommentere påstanden om at RHS er uvelkommen i foreningen DKAlana. Det er dog det værste sludder jeg længe har hørt, og jeg vil gerne benytte lejligheden til at anmode om at man lader være med sprede rygter på et så spinkelt grundlag.

Jeg er af og til kommet i foreningen og dennes arrangementer, hvor RHS medarbejdere selfølgelig også har deltaget. For god ordens skyld har netop talt med formanden for DKAlanya som ordret sagde ” Det er da en gang opdigtet sludder af værste skuffe som jeg længe har hørt, alle danskere er velkomne i den danske forening, vi er jo alle i samme båd og burde trække i samme retning til gavn og glæde for alle……”.

Med venlig hilsen

Morten Villumsen, Ringkøbing

Skribentmail: