BOLIG, KVALITET, EJENDOMME, TYVERISIKRING, LEJLIGHEDER, MØBLER, SERVICE

Til Morten angående DM service

Flag 20-11-07 ~2 minutters læsning · 413 ord

Hej Morten

Nu kender jeg ikke indholdet af den service aftale i har lavet med DM men jeg tror at nogle gange så forventer man mere end man kan tillade sig. Derfor er det en god ide at man laver en skriftlig aftale så man på skrift kan se hvad man får for den service aftale som man betaler for.

Vi yder ligeledes service til nogle af vores kunder her i Antalya og ind imellem kan vores kunder forlange meget mere end vi er istand til at tilbyde trods vi skriftlig har skrevet under på de ydelser som vores service aftale indebærer.

For eksempel har en af vores kunder været ude og købe et køleskab på egen hånd. Pladsen til køleskabet i køkkenet er som standart i Tyrkiet 70 cm bredt idet de fleste køleskabe er 70 cm brede i Tyrkiet. Vores kunde har så foretrukket et mindre køleskab som kun er 60 cm bredt og nu er han altså rigtig utilfreds over vores service fordi han mener at vi som service yder burde have gjort ham opmærksom på dette….hmmmm…vi kan jo ikke holde øje med hvad hver enkelt kunde køber men det forventer han åbenbart.

Andre kunder forventer at man yder vagt service for dem og holder øje med deres ejendom 24 timer i døgnet og brokker sig over at der har været indbrud….og de mener at det er vores ansvar….de har jo tegnet en service aftale…

Et service firma er ikke et vagtfirma og kan under normale omstændigheder ikke gøres ansvarlig for ting der er gået i stykker eller er forsvundet….

Med hensyn til dit glas keramiske komfur der er gået i stykker er jeg meget ked af det men kan du bevise at det ikke var gået i stykker i forvejen. Jeg mener, har DM skrevet under på at de forskellige møbler og indventar var i orden i lejligheden samt at de fremover har overtaget ansvaret for disse ved at i har tegnet en service aftale med dem…det tror jeg ikke. Desuden har du vel tegnet en forsikring som også burde dække de ting som er blevet stjålet fra lejligheden. Et service firma er hverken et vagt firma eller et forsikringsfirma. Derfor vil jeg anbefale at du kontakter din forsikring og eventuelt tegner et abonnement hos et vagtfirma i Alanya.

Dette indlæg skriver jeg kun for at være behjælpelig og absolut ikke for at kritisere dig.

Ha en rigtig god dag.

Med Venlig Hilsen

Murat Esiyok

Nirvana Danemlak Boliger

www.danemlak.dk

Skribentmail: