REJSE, TRANSPORT, GENERELT, SERVICE, ISENKRAM

Cimber Air

Flag 24-02-10 ~Et minuts læsning · 184 ord

Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at trætte de hårdt prøvede læsere af «Udvandrerne» med flere af mine strøtanker.

Men alligevel - for den gode ordens skyld:

Jeg kunne ikke drømme om at involvere mig med et flyselskab, der tilsyneladende ikke har styr på noget som helst, mindst af alt deres økonomi.

Dertil synes jeg historien om Anatolienrejser er i al for frisk erindring, forsikring eller ej. For mig kan en aflyst rejse ikke erstattes ved at få billetprisen retur. Jeg har «taget fri» og glædet mig til turen.

Og med hensyn til service. Når jeg har betalt min billet til Tyrkieteksperten, behøver jeg ikke at «tage tegnebogen» op af lommen, før jeg lander i Antalya og skal sætter mig ind i en taxi.

Jeg skal ikke have valuta med til en «masse» mærkelige gebyrer vedrørende dette eller hint. Det er all inclusive.

Og endelig. Som tidligere nævnt er jeg, som «storforbruger» af Tyrkieteksperten, ganske tilfreds med Tyrkietspertens service og deres prispolitik. Især når jeg sammenligner med indenrigspriser i Danmark.

Så, det er ikke mig, der har råbt og skreget.

Palle Juul Hansen

Skribentmail: