Er det normalt at få dårlig service hos Turkisk Airlines - eller er vi bare meget uheldige? Da vi gerne vil have vores lille hund med til Tyrkiet til sommer, har vi forsøgt at reservere billetter på nettet. Vi skulle efterfølgende søge Turkish Airlines om tilladelse til at medbringe vores hund. Det var imidlertid ikke muligt at reservere billetterne på nettet - de skulle betales med det samme. Derfor kontaktede vi Turkish Airlines pr. telefon om problemet, men de kunne ikke hjælpe os. Da vi ikke har brug for billetterne, hvis vi ikke kan medtage vores hund, kørte vi til deres kontor i lufthavnen, men her gad de dårligt ekspedere os - og da vi endelig fik kontakt, henviste de os til at skrive dertil og udleverede deres email-adr. Det var den hjælp, vi kunne få. Det virker meget lidt kundevenligt - men vi gik straks hjem og skrev om vores behov for hjælp - men fik kun en mail retur med besked om, at selvfølgelig kunne vi reservere på nettet, men de kunne dog ikke forklare os hvordan. Vi valgte så at købe billetterne og har efterfølgende søgt om at få hunden med og har givet de relevante oplysninger, som Turkish Airlines har ønsket. Nu sker der imidlertid ingenting - de svarer overhovedet ikke på vores mail, når vi spørger til, hvornår der kan være en afklaring. Er denne service normal for Turkish Airlines ?? Er der nogen, som har haft lignende oplevelser med bureauet ??
Dårlig service hos Turkish Airlines
V. Hansen 21-02-10 ~2 minutters læsning · 247 ord