REJSE, TRANSPORT, KVALITET

UNØDING KRETIK AF ANATOLIEN REJSER

Flag 05-05-06 ~2 minutters læsning · 216 ord

Kære Peter Kristensen!

Når jeg skriver en kommentar til din kritik af Anatolien rejser, er det fordi du er uforskammet over for hr. Hikimit. Du bestiller din billet hos et Tyrkisk selskab, så bebrejder du hr. Hikimit, at han taler dårlig dansk, det var måske en god ide, om du lærte det tyrkisk sprog, så kunne hr. Hikimit more sig over dit dårlige og uforstående tyrkisk.

En hel anden ting er, at Anatolien rejser, er så flinke, at de vil ændre din bestilling, så du kunne udskyde hjemrejsen, syndtes jeg da du skal være glad for.

Og kære Peter Kristensen, så er det altså ikke Anatolien rejser´s skyld, at du ikke læser bestemmelserne for flyrejser. Der står højt og tydeligt, at du skal kontakte dem 24 timer inden afgang, det har du ikke gjort, så være glad for, at du fik lov til at komme med hjem samme dag.

Detsvære er det typisk dansk, at kan man ikke få det efter sine egne regler, så er det andres skyld.

Jeg har ikke noget at klage over hos Anatolien rejser, det er måske fordi, at jeg sætter mig ind i reglerne inden jeg tager af sted.

Med venlig hilsen og en tak til Anatolien rejser og deres medarbejder, for en altid høflig og korrekt betjening.

Bent Sørensen

Skribentmail: