Vi købte medio februar med 4 dages varsel en 8 dages rejse med halvpension fra ovenstående selskab. Ved ankomst om natten til Antalya manglede der et stk. bagage. Da vi efter anmeldelse af dette kom ud fra terminalen var bussen kørt. Vi måtte altså tage en taxa formedelst 70 euro ( efter forhandling). Næste dag kunne vi ved guiden konstatere at vi heller ikke havde figureret på hans opsamlingsliste. Hotellet var iskoldt, morgenbuffeen var en sparsom tallerken pr. person og vi måtte sidde med overtøj på under måltidet. Aftenbuffeen eksisterede ikke,så vi måtte ud og spise hver aften.
Vi reklamerede naturligvis dernede, men fik besked på at gøre det derhjemme. Efter hjemkomst sendtevi en e-mail d. 27.2.06 til selskabet hvor vi krævede refusion for taxa samt manglende aftenbuffet. De svarede omgående og beklagede dybt vor oplevelse, de ville omgående undersøge sagen og vende tilbage. Herefter skete der intet. Vi rykkede 3 gange pr. e-mail i marts og efterfølgende pr. telefon uden tilbagemelding. Endelig lykkedes det os ved opringning d.7 april at komme til at tale med en dårlig dansktalende herre som meddelte os, at taxaregningen var vores problem for bussen kunne ikke vente på den slags småprobmerer. Han kunne måske se et lille problem med den manglende aftensmad, men nogen forklaring på den manglende respons på vore henvendelser fik vi ikke.
Vi har til dato ikke fået en krone refunderet.
De øvrige gæster fra selskabet var ligeså utilfredse med hotellet som os.
Selve flyrejsen var upåklagelig, men service er en by i Rusland.
Hanne & Kaj Andersen