REJSE, TRANSPORT, FORSIKRING, SERVICE, HOSPITALER

Rigtig god service fra Condors side

Flag 23-07-08 ~Et minuts læsning · 174 ord

Skulle flyve til Antalya søndag d. 1 juni på ferie i Alanya i 14 dage. Vores søn blev syg på vej til Hamburg.Vi vendte om og fik ham i behandling.Havde tidligere oplevet at han blev indlagt med en halsbetændelse i Alanya.Vi forklarede vores forsikringsselskab problemet.De ville sende en skadesanmeldelse , da vi er dækket ind via vores husforsikring. 2 dage efter købte vi en ny billet. Jeg lavede den fejl at købe til hjemrejsen igen. Snakkede med Condor da jeg opdagede fejlen.Da vi kom hjem afslog forsikringen at dække da vi var på hjem til lufthavnen , så det blev betragtet ,som om vi var i Tyrkiet.Da vi havde valgt at få kontateret hvad vores søn på 2 år fejlede på Kolding Sygehus mente Codan , at han var syg i TyrkietSnakkede igen med Condor efter hjemkomsten De kunne godt forstå problemet. De har i dag indsat hele den ene billets pris

på min bankkonto.

En lang historie med en positiv slutning p.g.af god servive fra Condors side, og Codan har mistet en kunde.

Skribentmail: