REJSE, TRANSPORT, KVALITET

Kundeklage

Flag 07-08-06 ~Et minuts læsning · 164 ord

Vi har købt rejse gennem Tyrkietexperten ( åben billet) givet 4000,- pr stk. Her blev der sagt fra Danmark da vi bestilte rejsen at hjemrejse skulle man ikke nødvendigvis bestille ,da man altid med åben billet havde førsteret til at komme hjem. Vi skulle bare ringe med en dags varsel dernedefra. Men bare så alle ved det så står vi altså som den absolut sidste når man taler med dem dernede i Alanya. Der gik en uge med mig og 14 dg med min mand før vi kunne komme med.Jeg startede ellers 1 uge før hjemrejse med at ringe. Min Datter var ellers med flyet et par dage før mig og sagde der var mindst 15 pladser ledige i flyet, hvor de havde sagt der var fyldt op. Det skuffer os meget den behandling de byder os, og til den pris mener jeg vi har betalt rigeligt for billetten. Bare lige så i ikke står i samme problem som os vil jeg fortælle dette.

Skribentmail: