GENERELLE, FORHOLD, GENERELT, FLY

Vedtægter hos rejseselskab

Flag 01-12-09 ~2 minutters læsning · 294 ord

Jeg er også meget utilfreds med Tyrkieteksperten i øjeblikket.

Jeg vil være helt sikker på, at kunne komme hjem til Danmark til jul og vil derfor bestille oneway billetter fra Antalya til Kastrup allerede i oktober måned for at nå at få billetter inden de er udsolg. Desværre er jeg for sent på den, da de kun har ledige afgange i begyndelse af december og mellem jul og nytår. Jeg ærger mig over, at jeg er for sent ude og bestiller så billetter til mellem jul og nytår i stedet.

Stor er min undren, da jeg en 2 ugers tid senere nu ser på deres hjemmeside, at de pludselig har masser af ledige afgange i hele december måned. Jeg kontakter dem for at få en forklaring og fortælle om min situation og bede om at få byttet mine billeter, så jeg kan komme hjem til jul. Jeg får at vide, at de ganske rigtig i mellemtiden har sat større fly ind, så der nu er flere afgange og at jeg skal være velkommen til at købe nye billetter for de vil IKKE bytte dem jeg allerede har købt til en anden dato (hvilke er fuldstændigt tåbeligt, da jeg nok ville skulle have betalt lidt mere for de nye billetter, og de dermed ville have tjent på, at bytte dem). Jeg spørger så om jeg må sælge mine billetter, så jeg har råd til at købe nogle nye, men heller ikke det er en mulighed. Jeg spørger om de ikke kan udvise lidt fleksibilitet, så jeg har mulighed for at komme hjem til jul - men nej, de følger bare deres vedtægter får jeg forklaret.

Jeg er godt og grundigt harm over denne mangle på medmenneskelighed og ufleksibilitet, som ikke klæder dem Tyrkieteksperten særligt godt!

Skribentmail: