GENERELLE, FORHOLD, GENERELT, RESTAURANTER

General utilfredshed med servicebureauer/kontorer

Flag 25-09-11 ~2 minutters læsning · 261 ord

Som jeg læser det er der general utilfredshed med servicebureauer/kontorer ?

Først vil jeg bede webmasteren om at modernisere sit forum, således at et nyt emne og svar derpå står som en -pind til hovedindlægget, således at et svar ikke står spredt mellem alle indlæggene. Nu ved jeg at webmasteren bruger Notes og netop NotesLotes har en god platform og kan håndtere det.

Men igen snak om servicebureauerne. Jeg kender omkring 500 der har bolig i udlandet og kun 50 af dem gør det selv. Dvs. jeg betaler selv alle mine regninger, har Standing Order, som Nets tidligere PBS tilmelding som i Danmark. Jeg har netbank til min bank såvel i Danmark som i udlandet. Jeg melder selv mit forbrug over nettet til Elværket, som man gør i Danmark. Jeg har en havemand og han betales via et firma med regning. Netop derfor kan jeg få servicefradrag gennem SKAT.dk.

De 450 andre der får servicebureauerne til at betale deres regninger mod et årligt gebyr af ca. 950 DKK, har jeg sagt – hvorfor gør I det ikke selv, som I gør selv i Danmark ? Jeg ved at flere får gjort rengøring og får gjort indkøb, fordi de vil ikke bruge ferien og mange går ud at spiser på restaurant, netop fordi de har ferie. Hvilket er helt i orden, men så må man heller ikke brokke sig over små bagateller som det i mange tilfælde er. Ja jeg tog mig til hovedet, da jeg hørte en klagen over at wc-rullen var sat omvendt på holderen og jeg kunne blive ved….

Skribentmail: