GENERELLE, FORHOLD, GENERELT, SERVICE, ISENKRAM

Set fra sidelinien, svar til Villy og ligesindede

Flag 14-12-09 ~2 minutters læsning · 294 ord

Hej Villy.

Du har snart boet / opholdt dig i Tyrkiet i så mange år at det, set fra sidelinien, er utroligt at du gider at blive ved med at rakke ned på næsten alle danske firmaer, specielt RHS.

Jeg har en temmelig godt kendskab til omtalte firma, der går helt tilbage til inden det blev etableret i Mahmutlar.

Jeg har bestemt også blandede oplevelser med RHS men vælger at lade det forblive mellem Henrik / Dorthe & undertegnede.

Det er min helt klare opfattelse at RHS hverken er bedre eller dårligere end andre service firmaer i området, dette sagt på den absolut mest positive måde men det er altså MEGET svært at gøre ALLE tilfreds.

Med hensyn til at RHS skulle være under tvangsopløsning i DK….

hvad har det overhovedet noget med RHS Tyrkiet at gøre?

For at kunne agere som firma i Tyrkiet SKAL firmaet være registreret i Tyrkiet, hos det tyrkiske handels kammer, hvorvidt ejeren af dette firma ligeledes har virksomhed i DK eller andre steder har INTET med det tyrkiske firma at gøre.

Så Villy….prøv at komme med noget konstruktiv kritik eller i det mindste noget dokumenteret kritik der vedrører det tyrkiske RHS og ikke det danske.

Generelt læser man mange danskere der er utilfredse med forskellige firmaer, JAMEN så skift firma, er alle i utilfredse mennesker egentlig ikke bare en flok sure utilfredse badegæster der tror at alt fungerer nøjagtig som i DK…….OPLYSNING det gør det altså bare ikke, så lev med det eller sæt jer selv ind i tingene.

Der er JER der har valgt at «bosætte» jer i Tyrkiet med alt hvad det indebærer.

Jeg vil gerne ønske alle en glædelig Jul samt et godt nytår.

Prøv at behandle hinanden ordentligt i det nye år.

Peter Ostenborg-Larsen

Skribentmail: