GENERELLE, FORHOLD, GENERELT, ISENKRAM, LEJLIGHEDER, SERVICE

Rejseselskab

Flag 03-12-09 ~2 minutters læsning · 229 ord

Angående Tyrkiet eksperten:

Det kan vaere men ikke alle her nede har it net

feks bestiller man dem paa en it net caafe

jeg tjekker datoer tider osv

men som sagt printer jeg dem ud 13 dage efter og ser derefter at de begge er fra antalya til billund.

Men mener du stadig naar der stadig er billetter den samme dag til samme pris saa er det bare et sporgsmaal om at vaere lidt fleksibel isaer hvis man gerne vil beholde kunder.

Jo bedre service jo flere kunder jo bedre omtale…

ved der er klare regler for one way ticket og eks ikke bare i min situation men generel bor man nok taenke over hvor reglerne skal bojes og hvor de skal holdes fast for ebhver pris.

Ok de tjener maaske den x tra billet de kan saelge men hvad kunder i fremtiden ?

Se feks hvor mange service firmaer der er her nede feks til at efter se lejligheder

jo storre de bliver jo flere kunder jo mindre service.

Folk skifter de vil have service for de penge de betaler.

Jeg har feks et job og det job om baerer at servicere folk

Nogle gange kan det ske kunder har onsker der ıkke omfatter vores service men man er fleksibel og hjaelper dem det gor jo saa bare de kommer igen og giver anbefalinger videre ss

mvh fatima

Skribentmail: