BOLIG, JURA, REGLER, SMYKKER, URE

Tyrkieteksperten - klippekort

Flag 02-09-09 ~Et minuts læsning · 192 ord

Det er måske heller ikke klippekortet, jeg har så meget imod. Det er mere måden, som de behandler en på når man ringer og har et problem. De henviser jo bare hele tiden til rettigheder og regler. Jeg synes måske, at man kunne være lidt kundevenlig og måske prøve, at spørge lidt højere oppe i hiarkiet, om man måske kunne gøre noget for at hjælpe og så komme tilbage med en beslutning. Det ville man da gøre på andre arbejdspladser, men vi er jo selvfølgelig ikke alle sammen ens. Det er bare ligesom om, at vi skal booke om, hvis de har et problem med en afgang, men de vil ikke hjælpe, hvis vi har brug for at booke om eller brug for nogle flere billetter uden at det så koster en masse.

Men som de rigtigt har svaret fra eksperten, kan man jo bare lade være med, at rejse med dem hvis man er utilfreds. Der er bare nogle andre fordele, som jeg er glad nok for, men jeg følte mig bare rigtigt skuffet forleden, da jeg ringede for at booke 2 billetter mere end de 3 jeg havde i forvejen.

Skribentmail: