Efter at have boet i lejlighed i Alanya i uge 17 skulle vi flyve til Billund søndag d. 26⁄4-09 kl. 22.35 med Primera Air. Billetter købt via Sun Tours i Århus. Ved ankomsten til Antalya lufthavn fik vi at vide, at de ikke kunne se vores fly på skærmen og efterfølgende at det var afgået kl. 17.00 og vi skulle have nye billetter. Vi forstod det ikke, eftersom vi havde holdt øje med ændring i afgangstiderne. De fastholdt at det var rigtigt og vi måtte købe nye dyre billetter til dagen efter. Senere fandt vi ud af, at vores oprindelige fly var afgået planlagt fra Antalya. Vi har undersøgt sagen og fundet ud af, at der nok er en teknisk fejl, der gør, at nogle fly til Danmark ikke vises på nettet og derfor nok heller ikke på skærmen i Antalya lufthavn. Vedkommende der solgte os de nye billetter, sagde, at han havde haft en tilsvarende sag 2 dage tidligere, hvor 7 personer var kommet for sent og han havde skaffet nye billetter til dem via Istanbul. Vi vil gerne i kontakt med vedkommende eller andre, der har stået i samme situation, så vi sammen kan arbejde for at få en klagesag igennem.
Kontakt:Birthe Andersen, mobil 23952663, mail: bipesa@post10.tele.dk