Har i forbindelse med noget andet, haft kontakt til Jettime, som skal flyve for Tyrkieteksperten. Her spurgte jeg lidt forsigtigt til Gazipasa, og fik det svar at der er gået politik i det, og at det stadig er den gamle historie om Antalya Lufthavn (som er statsejet, Gazipasa er privatejet ) som spænder ben for tilladelserne, de er ikke interesseret i at at miste kundeandele.
Der er rigtig mange skandinaviske flyselskaber der har ansøgninger liggende hos luftfartsmyndighederne, som venter på godkendelser, men de støder på modstand fra de statsejede.
Desuden var de hos Jettime chokerede over at høre, at der er rygter ude om, ( Fra Tyrkieteksperten ) at det er fordi deres piloter skal på kurus i at lande på de kortere landingsbaner. Dette er ikke sandt, de kan ikke få deres flycertifikat, hvis ikke de kan lande på baner af Gazipasas længde.
Hvorfor kommer Tyrkieteksperten ikke ud med sandheden?
Hvorfor blive ved at skabe den utryghed som de gør, ved fortsat at sælge billetter til Gazipasa? Måske er det for at holde liv i drømmen om at lande der ? Fordi de statsejede så kan se at de bliver nødt til at give de sidste tilladelser?
Det er jo ikke sikkert at mine informationer er sandheden, men det er det jeg har fået at vide, og jeg syntes blot at i herinde skulle have disse informationer, da jeg ikke forstår Tyrkietekspertens fremgangsmåde.