BOLIG, PRAKTISK, SERVICE

Indput til : Administration er ikke let

Flag 14-01-09 ~2 minutters læsning · 256 ord

I disse dage går bølgerne højt hvad angår Homeservicefirmaer i Alanya og omegn.

Efter at have læst Poul Ravns rigtig gode indlæg vil jeg tillade mig at komme med mit indlæg.Som Poul Ravn så rigtig skriver, er det en stor fordel at benytte et Tyrkisk ejet firma,med dygtig skandinavisk medarbejderstab.Når først der opstår meget besværlige problemer i Tyrkiet er det nok ikke altid nemt for en ikke Tyrker at løse disse problemer,,da Tyrkiet naturligvis har en helt anden retspraksis og mentalitet end i f.eks. Danmark.Derfor kan vi absolut anbefale Alanyabestservice,hvor der er tre ejere.i firmaet.Den ene er Tyrker og er født og opvokset i Alanyaområdet,og kender til alt der bevæger sig der.De to andre ejere er Danskere,hvilket gør det let at kommunikere med firmaet.

På kontoret er der også ansat en dansk kontoruddannet pige.Her er der rigtig mange ting de hjælper os med uden det absolut udløser en ekstrabetaling.Det er det vi Danskere kalder rigtig service og også forventer.Samme firma udfører også transfer fra Antalya lufthavn til vores fulde tilfredshed.Firmaet er også begyndt at arrangere rigtig spændende dagture til fornuftige priser.Alt dette er udmærket beskrevet på deres hjemmeside.Og som noget ekstra positiv har de åben hver dag med rigtig lange åbningstider,som jo er rart,hvis man skulle få brug for noget hjælp.Vi kan kun give de varmestse anbefalinger til dette firma,som jeg ved rigtig mange kunder er glade for og tilfredse med.De har for øvrigt linket.

www.alanyabestservice.com

I må alle have en god dag,og rigtig mange gode og positive oplevelser i Tyrkiet.

M v h

Rasmus Kjærgaard

Skribentmail: