BOLIG, PRAKTISK, SERVICE

Vedr. Didem Bayhan og DM-Service

Flag 19-11-08 ~Et minuts læsning · 176 ord

Jeg har nu fået en del henvendelser via mail, der bekræfter at Didem og hendes firma, er et afsluttet kapitel. Hun har åbenbart mistet overblikket, og dermed hendes kunder, i juli/august måned og er «forsvundet» fra jordens overflade.

Vi er jo nok flere som mener at hun godt lige kunne ha´ givet praj og afleveret nøgler osv. Det kunne da ha sparet os for en masse tid, til udskiftning af låse, forgæves telefonopkald, sms og venten, på mail.

Jeg ved at mange af Didems kunder, som vi, virkelig havde stor tillid til hende og derfor er skuffelsen måske også lidt større, når man bliver «ladt i stikken».

Til dig, Didem, vil jeg sige tak for den service, du nåede at yde os. Selvom det blev noget dyrere, end først aftalt, bærer JEG ikke nag. Men det er dumt af dig, at brænde broer og smække døre, på den måde.

Tak til alle jer, der gad reagere på mine indlæg. Dejligt at få sat punktum på vores spekulationer og bekymringer.

Med venlig hilsen

Anna-Marie og Jesper Bech

Skribentmail: